Bränd!

Ja idag har man inte hunnit med så mycket måste jag säga..jag har klivit upp imorse, åkt på jobbet..jobbat och sedan åkt hem.
Var även på stan en snabbis och köpte julklappen tills på fredag när vi ska ha julklappsbyta mellan några vänner.
Tyckte att jag hittade en riktigt bra sak, får bara hoppas att hon som får den tycker samma sak:P

Ja sedan var ju jag och Lander och solade igår, och hela dagen har det brännt som fan i ansiktet..knallröd och jävlig, men det blir jag alltid så det var väl ingen överaskning precis.
Nu snart funderar jag starkt på att lägga mig och sova i någon timma eftersom vid tio ska jag till jocka och kolla på film..och då kommer jag säker inte sova förens vid tolv-halv ett och då kommer jag vara helt död på jobbet imorgon bitte..eller så kanske det är så att jag måste sova lite för att inte vara det.
Förstår inte varför jag jämt ska vara så trött, man kanske måste gå och kolla så att allt är som det ska:P

Nä nu ska jag ta och göra något vettigt..sova lite eller så haha
bye



Blev inget sova för min del iaf..fick ett infall och bakade pepparkakor och julgodis istället haha..har lovat bort julgodiset till girlsen på jobbet, man måste ju vara snäll vid jul har jag hört;)image1

Var även snäll och gav några till Jocke;P
Over and out fore tonight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0