Dan före dan..

Viken stressig dag jag har haft..men nu när jag sitter här hos mina föräldrar så börjar jag känna lugnet!
Dagen började men att jag åkte med Olsson till Ica maxi och köpte sopsäckar.
Kom hem och var stressad eftersom jag skulle packa en massa och sedan åka med kartonger till stugan och låna Christíans bil innan jag skulle träffa Jocke på stan.
Men ja det gick ju bra iaf..men hade ju totalt glömt bort att det skulle vara snö i hällsjö:P Så jag kunde inte köra ner bilen till stugan så fick ju vandra fram och tillbaka med dom där jävla kartongerna!

Ja sedan iaf så åkte jag hem fort som fan, hämtade upp Lander, tog en snabb dusch, sorterade kläderna -de jag använder och de jag ska lämna kvar i sundsvall..sedan hjälpte lander mig att packa bilen med alla saker.
Sedan jao for jag ner på stan , mötte jocke utanför hans jobb..gick in och fick se hur han hade jobbat:)
Sedan bar det iväg till birsta, han köpte några julklappar och sedan bar det iväg till hällsjö och lämna lite saker mer..men denna gång hade jag ju Jocke med mig som hjälp så det gick ju lite fortare!:)
Vi åkte även en sväng till viskan dit jocke skulle..trevligt att träffa hans mamma och syster!

Ja, och nu har jag mina saker här i Matfors hos pappa och mamma och imorgon blir det julafton i Ede hos moster Ingela..ska bli härligt med julmat=)
Sedan blir det väl att packa det sista sakerna juldagen och annandagen..puh ska bl iskönt när det här är över och vi bara får åka ner till Göteborg och leva livet..ska bli underbart att se lite nytt!

Nä nu får det räcka för idag!
God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0