En vanlig onsdag..

Även fast det är en helt vanlig onsdag så har jag ändå fått väldigt mycket gjort, och det är det inte varje dag man får;P
Jag började dagen duktigt som man är med att försova mig, vaknade av att telefonen ringde och dom undrade vart jag var på jobbet..men jag måste säga att jag har då aldrig sett dom varit så glada över att se en på morgonen som imorse. Mötte gänget som skulle ut och röka och alla såg överlyckliga ut och sa "godmorgon"..ja själv såg man väl ut som jag vet inte vad..men men.

Efter att ha jobbat och varit och kollat lite i affärer efter julklappar så var det dags att åka hem och börja fundera på packningen..Tog fram några av kartongerna som jag bara för 1½ månaden sedan ställde in i förådet och började funderar på vad jag skulle börja packa ner.
Det som jag än så länge har fått ner är:
-Böcker
-Filmer
-Köksredska ( kaffebryggare*dricker inte kaffe så det var inte så svårt*, mixerstav och en mixer)
Hmm ja det var nog allt det haha!



Men sedan har jag också varit till Olsson och gett henne mina växter som jag har/hade..tänkte att någon med gröna fingrar borde få dem som kan ta hand om dem väl, så hon var perfekt för jobbet!
Hon bled väldigt glad över att få dem även! Ja och Hanna var också där!:)




Har också hållit på med att föra över min musik från min gamla datorn till min nya..har tagit ett jävla tag men nu är det gjort iaf..skönt!

Ja Lander har ju även varit hit idag..åt lite mat och bara så hade vi sähär roligt:



Yes så såhär har min dag sett ut ungefär! Nu ska man väl kanske packa lite till..blev så jävla pigg nu, eller känner inte för att sova än iaf..så have a nice day!
Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad roligt att du också har skaffat en blogg :)

2007-12-20 @ 11:30:04
URL: http://hannal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0