Julafton

Ja God Jul på er alla!

Snart ska vi bege oss till Ede och fira jul med allihopa..och i år är även moster Karin och hennes man Staffan och mina kusiner ifrån Göteborg med oss också så det är extra roligt att få träffa dom, synd bara att inte Axel också kunde följa med.

Har även träningsvärk i armarna efter all kartongbärande igår hua:P

Nä nu ska jag bege mig, skriver mer sedan ikväll, tänkte väl lägga upp lite bilder då också!
bye so long


01:30

Yes så har man kommit hem ifrån stöde nu och hunnit lagt upp lite bilder på datorn ifrån denna dag.
Ja kortfattat vad vi har gjort är väl att vi har fikat, kolla på kalle anka, ätit middag, öppnat julklappar..min moster var även jultomte haha var ju lite halv roligt sådär:)
Ja sedan har vi spelat spel och bara umgåts.
Det jag fick var : data väska, kupevärmare, motorvärmarsladd, två st platttänger( 1 av mamma och pappa och 1 av mina kära bröder..trevligt att vi har sådan bra kontakt inom våran familj;P) En ljuslyckta, mesost och ja..sista harry potter boken också ja..den ska jag nog börja läsa imorgon tror jag:)

Men nu kommer det lite bilder!


Nu blir det sova för mig! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0