Juldagen

Sitter här i köket i min tomma lägenhet.. har inte många dagar kvar i denna nu.
Jaja ska iaf vara i stan denna vecka, måste nog åka och hämta allt jag har i matfors, alla kläder mm, haha får ha allt i bilen och åka runt från kompis till kompis;P Men ska ju mest vara hos Olsson:)

Ja idag har jag jobbar em, inte gjort så mycker mer, börjat läsa lite i harry potter boken..äntligen ska man få ett slut på den där berättelsen!
Och till skilland ifrån näsan alla andra i sundsvall så kan jag inte ut ikväll:P Har aldrig varit ut på juldagen, hade ju säkert varit jätte roligt, men jag ska jobba sju imorgon så jag får nog ta det nästa år istället! Men ni alla andra får väl supa skallen av er åt mig också haha!:P

Ska åka till Jocke nu, börja leta lägenhet och så blir det film.
See you another day! Adios!

image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0