Julhandel i birsta!

Vilket kaos! Fast måste säga att jag trodde att det skulle vara ännu mer folk än det var i bista idag..
gick rätt smärtfritt att inhandla de sista julklapparna! Malin var iaf snäll och följde med mig..träffade även Lena och Anna-Karin i vimmlet..var väldigt roligt!
Men nu är iaf alla klapparna inslagna och färdiga att öppnas på måndag:)

image26

Ja iaf så vaknade man hos Olsson imorse, klockan sju..vilken jävla tid att vakna på när man är ledig haha..men det kommer ju bli lite mer av det när jag ska bo hos henne i januari så det är väl lika bra att man vänjer sig:)

Resten av dagen förutom att ha julhandlat och så..så har jag packat ännu mer..och mer packande ska det bli!
Ska ha packat det mesta idag hade jag tänkt mig..men måste bara köpa sopsäckar imorgon så att jag kan hä i alla kuddarna och mina kläder i något! Jag har även gjort en checklista med allt jag ska göra!

image27

Jag har fått min julkänsla nu också..efter att ha sett på The Grinch som jag har sett på några jular nu..det är bara tråkigt att man ska packa ihop allt i lägenheten istället för att julpynta och göra fint.
Men det kommer ju fler jular:)

Nä nu ska jag fortsätta med packningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0