Julklappsbyte..

Så var det äntligen fredag vilket betyder att man har tre lediga dagar framför sig..härligt härligt:)
Just nu sitter jag hos Olsson och vi har haft julklappsbyta..dom som var med var : Lander, Olsson, Malla, Mirja och Hanna.
Jag har ju knäppt bilder som jag hade tänkt att lägga upp men nu dog ju min kamera såklart så jag lägger in dem imorgon istället:)
Det var iaf mycket trevligt! Jag fick några slags hmm skålar tror jag väl att det var haha:)

22/12
Nu är bilderna inlaggda:)





Sedan bestämde ju Olsson och jag oss för att fira lite att hon fått jobbet och såhär såg min lilla juldrink ut;)

image22

Ja iaf så har jag jobbat idag, det var ju trevligt..gick på stan på lunchen..eller innan egentligen men ändå;P
Inskaffade mig två kläningar och en bolero och en ny fin plånbok, mycket nöjd över mina inköp!

image25

Sedan imorgon blir det åka till birsta och köpa de sista julklapparna..kommer kännas bra när man har det gjort!

Nu vet jag inte om jag har så mycket mer att berätta, är rätt så trött och slut i huvudet så..Jomen för fan! Olsson har ju fått det där jobbet som hon så gärna ville ha, hennes drömm jobb..jag är så himla glad för hennes skull!
Blev så glad när hon berättade det!:)

Men nu tror jag att det var slut med berättande för idag..ska fortsätta smutta på min lilla grogg och umgås med Emma.

byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0