Måndagen då det hände!

Yes så har man äntligen internet igen!
Jag och Lander var och inskaffade min bärabara datorn idag som jag längtar efter så länge nu.
Egentligen skulle jag ha köpt den på fredag men kunde inte hålla mig, så Lander var så snäll och la ut pengar åt mig så länge..mycket snällt av henne:)

Men ja och så har man skaffat sig en blogg också, tänkte att det kan vara roligt för mina nära och kära att ha lite koll på vad jag har för mig om dagarna nu när jag ska flytta till Göteborg om ca en månad.

Måste säga att gårdagen var en mycket trevlig dag också!
Började med att jag jobbade förmiddag, åkte sedan hem och sov 1½ timma, efter det anlände lander hit!
Vi åkte bort till Buffy som var ansvarig för tredjeadvents firandet som vi har kört med i år...lite film, lite umgås..
aldrig fel;)
Haha ja och sedan så fick ju jag och Lander ett infall att vi skulle åka hem till henne och dricka lite..och det blev en riktigt mysig kväll!

Men nu blir det snart sova, är ju trött som vanligt!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0