Rastlös..

Yes så var det torsdag kväll..bara en dag kvar sedan är man ledig tre, såå skönt!
Har jobbat kväll idag, var lungt och skönt ikväll..var och träffade Lander ett litet tag och fick ett frimärke så att jag kunde skicka iväg kontraktet på lägenheten i Göteborg någon gång..men nu är det gjort iaf!
Tror inte att det är så mycket spännande som har hänt idag, har packat ner gamm datorn och tagit ut databordet till hallen så ska jag köra det till Olsson imorgon för hon ska få det.
Så nu har jag kopplat in högtalarna till bärbara och fått mitt kung ljud igen, hur härligt är det inte att lyssna på musik när man har bra ljud och massa bas;) Lovely!

Ja iaf så känner jag mig lite rastlös nu..skulle vilja göra någonting roligt..skulle kunna åka och tanka bilen och bara köra flera mil och lyssna på bra musik..det är livet..vilken frihet..
Men istället så kanske jag ska ta och packa lite, men kommer säkert sluta med att jag somnar haha:P

Men imorgon kommer destomer att hända..men det skriver jag om imorgon;)
Men Malin och Patrik kommer hem till Sundsvall iaf..så jag kanske ska hänga med dom mf ut..men har inte bestämt mig än.
Jaja nog skrivet för idag... peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0