Sista natten..

"Med gänget"..haha nej inte än men detta har varit min sista natt i min lägenhet.
För snart så åker min säng härifrån och resten av sakerna.
Fan vad jag kommer sakna alla här! Det börjar bli mer och mer verkligt nu..
Tänk om jag inte får något jobb i Göteborg? Ähh det kommer lösa sig!

Iaf så har jag varit lite upptagen dom två senaste dagarna så jag har inte hunnit blogga något:P
Jag fick ju sista harry potter boken i julklapp så den har jag läst..igårnatt läste jag fram till klockan 6 på morgonen:P Men ja nu har jag iaf läst nu den..så nu kan man sätta punkt på den historien efter alla dessa år, känns bra!:)

image43


Igår var jag även och bowlade som vi göra varje år med pappas jobb mf, igår var ävem Karin och Staffan och barnen (Hilma, Hanna och Julia) med, vilket dom brukar vara de år som dom är här!
Jag vann iaf på min bana, men haha ja det hade ju kunnat gått bättre:P

Nu är det bara ca en timma kvar tills pappa och Michael kommer med vagnen så jag ska nog ta och göra iordning allt så det bara är att lasta in.
Sedan blir det bränna iväg till jobbet till fyra, och så jobbar jag helt..usch..vill verkligen inte jobba, känner mig så trött och less.

Men iaf..hej så länge!



Nu sitter jag hos Emma, har varit och jobbar..och vilken härlig överaskning det var att Malin skulle jobba med mig ikväll, kändes som gamla tider när vi brukade ha så roligt när vi jobbade:)
Men ja iaf så är lägenheten nästa helt urstädad nu på saker, så imorgon efter jobbet så blir det att åka dit och börja med städningen..jag har även gett bort lite saker till Malin, fan det är så mycket som jag har i stugan nu så vet inte vart jag ska göra av allt, om man verkligen behöver ha allt det där!
Men men..det löser sig sedan!
Har kommit fram till nu att jag åker nog till Vemdalen under nyår ifall jag får ledig på nyårsdagen..skulle vara grymt roligt iaf!:)
Men nu blir det nog lägga sig! Emma har redan gott och lagt sig.
Ska bli roligt att bo här nu under januari..men sedan blir det nog att flytta till lander de sista dagarna innan flytten för då åker olsson utomlands!
Aja nog för idag! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0