2 dagar kvar

Ja skit bloggen har ju inte fungerat på ett tag, här väl inte hänt så mycket iaf.

Måndag: Jobbade (3 flyttstädningar), åkte och åt med Jocke,Per och Jana, kom hem var gris trött, kollade på sällskapsresan 1, somnade.
Tisdag: Jobbade ( 2 jobbiga flyttstädningar), kom hem vid halv sex , Per och Jana kom med Viktor, vi åt och kollade på vildängel, kollade lite på Viktor när han åt, dom åkte hem, vi kollade på Sällskapsredan 2, somnade

Idag har jag jobbat, och nu sitter jag här..trött igen..skit dag har det varit också..
Började med att jag vaknade utav att en myra klev runt i mitt ansikte, vidrigt!
Kom en halv timma föresent till Jobbet på grunt utav långa köer och för att jag är vilse i stan.
Är så fruktansvärt trött..och så kommer man hem och så har man fått skatte skiten, ska betala tillbaka 375 kr.
Fel att få tillbaka lite pengar då? Hade ju inte skadat precis! Men ja..skit it!

det enda man har att se fram emot är väl typ att få åka till Sundsvall om två dagar..
Frågan är ju bara när man kommer kunna åka dit sedan igen.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Det låter som du är trött !!! Hur ska du orka köra bil om två dagar .... i 10-12 timmar.
Oj oj oj...fundera på det du.
Men du är välkommen hem och hälsa på :) Kram ;)

2008-04-02 @ 18:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0