Flytt fredag

Då var det dags för ännu en flytt på en fredag, sista var det hit, idag blir det hisingen!
Om nu Jocke inte är så bakis och inte orkar göra någonting alls när han kommer hem ifrån jobbet, vi får väl se.

Idag har jag iaf jobbat som vanligt, började sju och slutade tre.
Kom hem och prata med lite trevligt folk på datorn och nu ska jag väl börja packa och göra middag mm.
har inte så mycket att packa så det borde inte ta allt för lång tid.
Det som ska packas är väl kläder och mat:P

Tänkte försöka åka iväg med ett lass innan jocke slutar, men får se hur det blir, hade ju varit bra iofs.
Får väl börja packa så allt är klart och äta och sedan fara iväg en sväng då kanske.
Men vet ju fortfarande inte hur det blev med våran parkering..illa illa.

Idag är det för övrigt fint väder...igen;) Blåser dock, inte lika trevligt!
Fick även brev ifrån ams idag där det stod att jag ska på någon möte om lokalvårdare den 28:e..förstår inte vad det ska vara bra för...men måste gå för annars stänger dom av min a-kassa igen.

Jamen då har man kanske spenderat sin sista natt i Askim då, får hoppas på att man kommer trivas på Hinsingen, men det tror jag väl. Det första jag ska göra är iaf att slänga upp mina gardiner och göra det precis så som jag vill ha det, lovely;)
Måste kolla också hur mycket utrymme vi har för luftmadrasser, eftersom vi ska ha in två stycken 140 madrasser när flickorna mina kommer hit. Ska nog gå att tränga ihop om man flyttar på soffan..men jag ska spåna vidare på det när jag väl kommer till stället;)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0