"Före" och "Efter" bilder..

Före bilder




Efter bilder




Som ni märker tycker ja om lila när det gäller inredning;)

Sedan idag hände en mycket roligt grej! En dam ifrån en hemtjänst ringde mig angående en tjänst jag har sökt, det är ett vikariat på 100% som är fram till december, och jag ska på intervju på måndag!
Håll tummarna för att jag får det så jag slipper ams och a-kassan ett tag!;)

Han för övrigt inte till ams för jag hade inge pengar löst till parkering så måste dit imorgon efter jobbet, måste nog sluta tidigare så jag hinner innan dom stänger klocka tre!

image337
Idag åkte min prickiga klänning fram också;)

Ja det får nog räcka för idag, har inget mer roligt att berätta för folker nu!
Adios Amigos!


Kommentarer
Postat av: jocke

Inget mer du vill nämna som du råkat gjort idag? :)

2008-04-21 @ 17:54:31
Postat av: Lillan

Haha nej faktiskt inte Jocke;P tror inte vi nämner det haha

2008-04-21 @ 19:56:53
Postat av: Mamma

Min kära syster stavar sitt namn med C / Ha' en bra da'

2008-04-22 @ 13:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0