Härliga varma dag;)

image360
Härligt löven på träden börjar komma!

Ja idag har det varit en ganska innehållsrik dag och väldigt härligt dag i övrigt!
Började med att kliva upp åtta, åka till jobbintervjuen till halv elva, pratade lite med chefen över hemtjänsten där i Kallebäck och örgrytet, hon skulle prata med min förre chef Micke och sedan höra av sig så fort som möjligt, så jag hoppas verkligen att jag får det!
Sedan åkte jag vidare till Jaana och Per innan jag skulle till Ams mötet om lokalvård.
Jaana åkte med på en gång och hon gick till hennes jobb och hälsade på medan jag satt på möte i 40 min:P
Kändes såå nödvändigt, men vist om jag skulle söka jobb innom lokalvård sedan så var det väl bra saker att veta iofs, men nu är det kanske inte min plan att fortsätta med det yrket så.
Men men iaf så gick jag sedan till Jaanas jobb och hämtade upp henne.
Sedan blev det vandra runt på stan lite och kolla, var väl mest i "Haga" och på järntoget..
Var så himla varmt och härligt idag,men sedan blåste det också vilket inte var lika underbart kanske men det gick ju bra.
Lille Viktor var med också, han är väl för söt! Jag köpte en body åt honom, men stjärnor på, den var så fin så tänkte att den skulle nog klä honom;)
image361
Jaana och Viktor, Jaana med klipinnen i högsta högg;) hehe..

Sedan köpte vi oss lite lunch, mycket god kykling sallad tyckte jag iaf:)
Sedan blev det systemet och inhandla lite cider och bacardi razz inför onsdag och till helgen.
Efter det blev vi lite trötta och Viktor började nog bli hungirg så vi begav oss hem!

När jag kom hem så var det movie time..igen;P
Idag har jag kollat på förljande filmer

                           
          Förtrollad                &             guldkompassen

Båda två bra filmer, men guldkompassen överlägsen..men blev lite besviken över slutet, hatar att måsta vänta på fortsättningar, och särskilt när jag inte vet om att det finns det innan jag sett filmen och upptäcker det på slutet:P Sedan är det inte ens säkert att det blir fortsättningar och om det nu blir det lär det väl tar år innan dom kommer, mycket irriterande!
Men dom var bra iaf!

Titta även på vilket väder vi hade vid kvart över sex idag! Helt underbart!

image364

Snart kommer Jocke hem också, trevligt trevligt! Funderar på ifall man kanske ska pröva att sova på luftmadrassen imorgon? Se om den är någe bra;P Och mamma som hade snott min bäddmadrass som hade varit så bra att ha till den, jag hoppas jag får den snart!?:P
Nä men det var nog allt för idag, blev nog ganska mycket iaf..tycker jag blivit riktigt bra på att skriva långa inlägg men lite bilder haha;P

imorgon blir det jobba och sedan möte med cheferna, hoppas att hon hör av sig ifrån hemtjänsten imorgon ,och ifall jag får tjänsten..så kan jag ju berätta det för dom imorgon:P

Tack för idag slut för idag vi "ses" imorgon, hade så bra!;P

Kommentarer
Postat av: Mirja

ja jag fick 33,3..
men då är vi ju lika gammal du och jag..du är tillochmed lite äldre:p

2008-04-29 @ 11:04:29
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0