Helt färdig..

Jaha då ska man dra igen om vad man har haft för dig i helgen då kanske?
Börja väl med fredagen!
Jobbade som vanligt 7-15, sedan åkte jag hem och gjorde inte så mycket, sedan vid halv åtta så åkte jag till slottsskogen och träffade Ulf och hans flickvän Lotta och lite annat folk! Mycket trevligt folk måste jag säga:)
Dom grillade och så, jag satt väl mest och kolla på haha:P Sedan åkte vi till Kristians jobb och satt lite, sedan vidare till Kellys där vi blev någon timma. Sedan var jag helt färdig så då skjutsade jag hem Uffe och Lotta och sedan blev det hem och sova!

image354

Igår gjorde jag inte mycket måste jag erkänna!
Sov, sova lite till, gjorde en kraftansträngning och bäddade sängen och tog en sväng med bilen.
La mig i soffan och kollade på tre harry potter filmer.



Sedan stupade jag i sängen och somna väl på 2 sekunder ungefär:P Så rolig var min lördag! Fast Emma ringde och frågade ifall jag ville komma till någon fest dom skulle på som var aldeles där vi bor, men jag var helt färdig, orkade bara inte kliva upp och gå iväg någonstans och vara social när jag är så trött;P Så Emma vi får ta det någon annan gång!:)

image359

Och idag har jag inte gjort särskilt mycket precis.
Ska väl försöka dra mig bort till moster nu snart! måste bara kolla så att dom är hemma först!
Imorgon blir det intervju och sedan det där jävla mötet jag gärna slipper! Efter det ska jag umgås lite med Jaana:)  Sedan kommer ju Jocke hem imorgon också! trevligt trevligt!
Håller även tummarna för fint väder på onsdag för då blir det grillning!
Och hoppsan sedan var det nästan fredag och då blir det invation av 4 heta Sundsvallsbrudar;)
Fan vad gött det ska bli att ha er här flickor! längtar längtar!

Aja nu måste jag dra mig! byebye


Kommentarer
Postat av: Mamma

Är det så där grönt där nere nu ? Slottsskogen eller....
Kul för dig att får så många som hälsar på!! Lite trångt kanske , "men finns det hjärte rum , så finns det stjärte rum"
Kram från mej :)

2008-04-27 @ 16:39:04
Postat av: Mirja

Ja du älskling!
Nu är det nära!!
Wiiiiii

2008-04-27 @ 17:05:02
Postat av: christian

jag vill också ha grönt gräs!!!
Hade match ihelgen strax söder om gnarp, i Harmånger för att vara exakt.
De sade att vi skulle spela på gräs, snacka om att vi blev lite paff när vi kom fram. "Gräset"planen var gul, tuvig.. lite som en åker.. men det var iaf bättre än grus! ja och hur gick då matchen undrar du förstås.. vi vann inte helt rättvist med 1-0! jag stod i mål och höll alltså nollan! GRYMT!! :)

hade bra!!
kram

2008-04-27 @ 23:26:42
Postat av: Lillan

Haha jag måste ju bara berätta att det är inte jag som har knäppt bilden på slottsskogen;P Men jo vi har ändå grönt gräst och håller nu på att få löv på träden, mycket nice;) Kanon att ni vann matchen bror! Mycket stolt över att du höll nollan;)
Kram kram

2008-04-28 @ 09:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0