I´m home!!

Såå skönt att vara hemma i Götet igen! Var hur härligt som hälst att träffa alla i Sundsvall, men efter besöket där känner jag att, vill nog inte flytta till norrland igen! Blir kvar i Götet jag!

Resan gick bra hem iaf! Var till hemtjänsen en sväng och fikade innan jag åkte hem igen, var trevligt att träffa dom:)

Lite bilder iaf ifrån resan hem!

snö när jag åkte, bilkö i stockholm i 40 minuter, värme vår och grönt gärs när man kommer hem (lovely)

Hämtade upp Jocke på jobbet när man kom hem, var tvungen att springa in på hans jobb och låna toaletten:P
Fick man kolla lite hur han jobbade också, trevligt trevligt!
Sedan blev det packa ut bilen med det jag hade med mig och nu är det brothers and sister på tv:)
Har även fått min mp4 spelade ifrån Pc-tidningar..måste dock lägga in ett program man fick med och det kan jag inte förens datorn är fixad! Men ja ska väl ta tag i det snart!;P

Nu ska jag umgås lite med min romie och kolla på tv!
Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0