Kyle xy?

image299

Ligger här i sängen och funderar på vad som hände med kyle xy på söndag?
Det var inte nu i söndags..eller jo det var det, men det är inte nu på söndag och jag hörde inte att dom sa att det var säsongsavslut? Aja det lär väl visa sig..men jävla bra serie är det iaf!

Annars så klev man upp vid sex tiden imorse, var helt död, kunde inte fatta varför jag skulle kliva upp och åka iväg och städa..hmm men men. Drömmer mig bort när jag jobbar att jag har fått min miljon och att jag säger upp mig och söker sommarjobb på ikea och sedan får jobb där, och så köper jag mig såklart en lägenhet till mig och Jocke då;P haha..
Men men, kom hem från jobbet vid halv fyra kanske och nu ligger jag här i sängen och är trött..
Jocke är ute med Per och Jana och kollar in någon strand? tror jag?
Har iaf varit sommar väder här idag, helt underbart!
Blir nog titta på Sin city sedan om inte Jocke har fått hem någon annan se värdig film.

adios

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej. Såg att du var Ikea sugen. Vi kan väll kanske åka dit tillsammans nån dag till veckan? Kram kram

2008-04-11 @ 22:21:21
URL: http://www.EmmaAsp.blogg.se
Postat av: jocke

kanon , får ja en lägenhet där alltså =)

2008-04-12 @ 15:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0