Nyckel..

...till nya lägenheten har vi varit och hämtat idag, känns bra!
Blir inflyttning efter jobbet på fredagen(18:e) då antar jag, jag tänker då iaf börjar köra dig grejjer och dona, tjoho vad roligt:) Kanske blir en sväng på ikea också på lördagen?:D kan jag lämna in mitt cv och så till dom också!

Jaha annars idag har det jobbats, igår också för den delen..hade ju tänkt skrive igår men blev inte av.
Kom fram till igår att jag ska ha jobb på ikea, det är det jag vill jobba med!
Och inom tio år ska jag ha köpt mig en lägenhet här och ha jobb där och leva och må gött i Götet!

Här är det för övrigt varmt och härligt! grönt gräs...helt underbart!



På måndag börjar jag även med vv igen, måste ju seriöst ta tag i det här..såhär kan man ju inte gå runt och vara hela livet! Icke!

image298

Joa vad finns det mer att berätta?
Tror inte det är så mycket mer..känner bara inte för att jobba imorgon, tråkigt tråkigt..
men måste ju ha pengar så, och sedan lär jag väl vara ledig fyra dagar efter det så:P
Men dom brukar kunna gå fort..

Aja det för räcka för idag, byee


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att det gick bra ...resan ner.Och nu är det flytt på ggn.Köp inte så stora möbler när du åker på Ikea :) . Och cv "tror" jag att du ska gå in på deras hemsida och lämna .Glöm inte att lämna in din dator innan garantin och försäkringen bli för gammal.
Tjat tjat..men vad har man en mamma till ;) Kram

/ Fuskigt att ni har så grönt och fint, här har det kommit 2 dm blötsnö sedan du åkte /

2008-04-10 @ 21:46:41
Postat av: jocke

vafan är min nyckel ? :)

2008-04-12 @ 14:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0