Packa mm

Vill börja dagens inlägg med att förklara en sak för min mamma, det tar inte 10-12 timmar att köra till Sundsvall! Det tar kanske 9 timmar ifall man stannar.
Och Ja jag är trött men det kommer gå hur bra som hälst! Tänk på det du!

Jaja kom precis hem ifrån jobbet nu, har dumpat av jobb sakerna i lägenheten nu eftersom jag inte ska ha med dom till Sundsvall.
Ska sätta mig och göra en lista på saker jag ska göra och ha med mig mm.
Skriver väl kanske mer sedan.


Jaha gott folk! Om 24 timmar kommer jag vara i Sundsvall, det ni;)
Ska nog träffa båda min kära bröder imorgon! Ska bli så roligt!
Och så ska jag glida in och hämta Lena på jobbet när jag kommer till Sundsvall på en gång.
Åhh så underbart det ska bli att träffa alla!
 kommer sitta i min ensamhet i bilen på väg tillbaka hit på tisdag och tårarna lär ju rinna..buhu.
Men men så är det, det är mitt val jag har gjort, så jävla tråkigt att girlsen ska vara så långt bort:(
Men nu har vi 4 dagar att umgås, det är ju bättre än inget!


Kommentarer
Postat av: thuveson

Men snart kommer du ju lillemooor! Så nu ska vi vara happy! Du låter lite less i bloggen!
Tänk att du ska få vara med sundsvalls bästa grisar i helgen :D
haha

2008-04-03 @ 15:38:31
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se
Postat av: Mirja

Imorrn kommer du=)
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!

2008-04-03 @ 17:07:11
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0