Skit arbetsförmedlingen jag hatar er!

Ja så har man fått brev ifrån ams idag, står att jag har blivit utskriven ifrån ams och att dom har kontaktat a-kassan. Kul...jävla idioter!! Måste jag dit imorgon och prata med dom..lär man väl få göra om hela skiten med a-kassan...fan vad jag hatar dom! vill inte ha med skiten att göra!



Vilka kan da dö på en helt okej dag? ams...vilka annars
Men får väl fixa skiten imorgon då

image308

Annars idag har jag varit med Emma på ikea och inhandlat lite saker, alltid roligt.
Sedan blev det åka och visa Emma vart vi ska flytta, sedan en sväng till Olles jobb på kaffe paus.
Efter det iväg till Mataffären och handla lite till, dumpa av sakerna hos Emma och sedan bar det iväg till stan.
Vi träffade upp Olle på Järntorget och sedan satte vi oss på en uteservering och dom fikade.

Blev även bestämt idag att Mirja och Hanna kommer till Götet  den 2:a Maj, sååå roligt!
Så blir det utgång vill jag lova!;)

Nu blir det fortsätta kolla på desperat och sedan brothers and sisters och efter det kanske försöka sova så man orkar med morgondagen.
Ska för övrigt jobba hela 1½ timma imorgon, känns inte alls onödigt jag lovar.
Ska även på lunch hos chefen innan och då blir det genast minus 50 kr för parkering.."jippi" livet är så underbart just nu.

Hur kommer det sig att just när allt börjar kännas så bra så går det åt helvette och man vill bara skita i allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0