Snabb blogg

okej jag har åtta minuter på mig att blogga!

Dagen började med att jag vaknade utav att solen sken så mycket in i lägenheten att jag inte kunde sova, har inga persienner i denna lägehet, får inskaffa några billiga ifrån ikea.
Donade lite och så, åkte till Jocke i Askim, bytta till sommardäck, slängre in däcken i lägenheten, packa bilen med saker..åkte till Hisingen och packa ur, åkte tillbaka och jocke glömde nyckeln så det var bara att åka tillbaka till hisingen och äta lunch och så, var även tvungen att byta kläder för det var så jävla varmt idag, blev sommarklänning;)

Ja sedan har vi varit och hämtat resten av sakerna och packat in allting så nu är det fint här, är bara lite saker som ska köpas till, får fixa det till helgen när man fått lön!

Ska även lägga upp lite bilder imorgon, blir "före" bilder innan det blev lite omgjort och vi flyttat in allt!;)
Sedan har vi varit på bio nyss, blev fools gold, mycket bra film!
image318
Dia psalma spelar på sticky ikväll också, hade varit nice att se dem men fanns inge pengar...

Nu får det räcka för idag, bilder mm kommer imorgon!


Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0