Solen skiner, trevligt eller dåligt?

Ja ni kanske undra vad jag gör vaken nu, jo det ska jag tala om för er, det GÅR inte att sova i den här lägenheten länge utan några persinenner. Solen skiner in som en dåre, det blir varmt och i vissa fall får man solen i ansiktet. Sedan får jag lite ångest över att ligga och sova när det är så fint väder ute;P

Ja men nu är jag vaken iaf, trött men vaken.
Ska väl dra mig till Ams idag också var ju tanken, får se vilken tid det blir bara.
Hade velat hunne med ett pilates pass innan jag drar mig också, men jag vill inte göra det innan Jocke har åkt till jobbet:P

Annars idag har jag inga plander alls, tråkigt att man inte kan göra något när det är så fint väder ute.
Jaja får väl se vad som händer.
Sedan idag kommer det iaf upp "före" och "efter" bilder på lägenheten;)

Good bye så länge


Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh vad spännande med för/efter bilder:) Det ser jag fram imot. Puss

2008-04-21 @ 10:51:31
Postat av: Mamma

Klockan 9 är det väl bra om man klivit upp ; )
Men som du säger det är svårt att sova när det är fint väder ute.
Det ska bli kul att se lägenheten. Kram / Mamma

2008-04-21 @ 13:33:58
Postat av: Anonym

Haha när fan ska jag få se ditt pilates pass då ? :D fegis

2008-04-21 @ 17:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0