Sommarens glass

Ja sommarens glass lär väl bli samma som det varit sommarna innan;P

image338 piggelin
och
                                                                 twister
image339
Jao annars idag har det varit jobb och ams.
Tog lite fina bilder efter första huset, på min bil bland annat;P



Har för övigt sett många coltar här i Götet, dom kanske är poppis här, haha ja fin bil är det iaf!:)
Sedan när jag kom hem såg jag att jag hade fått brev ifrån mormor, mycket trevligt, ska ta och svara på det sedan hade jag tänkt, så kan jag posta det imorgon tillsammans med mitt kassakort.

Ja jag har inte så mycket vettigt att säga, så jag knäppte lite kort ifrån lägenhete på vägen mm:P



Sedan åker jocke till S-vall imorgon, han ska sova hos Per inatt så från och med idag är man ensam hemma då, tills på måndags. Får se vad man ta och hitt på!

Mina älskvärda tv-kvällar är räknade också, är nämligen så att vi har comhem här och det fungerar inte!!
Så trean och femman fungerar inte! hur ska detta gå? Ska försöka se ifall jag kan ladda hem säsongerna istället, men mycket tveksamt med mitt seg internett=/

ähh nu får det räcka med babblandet om nada, hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0