Sovmorgon..eller?

image353

Vaknade imorse utav att chefen ringde, blev livrädd för jag trodde att jag hade försovit mig så jag var tvungen att se vad klockan var innan jag svarade. Men så var inte fallet, väckar klockan hade inte ens ringt än så det var ingen fara, hon skulle bara medela att jag fick sovmorgon och skulle inte börja förens halv elva, vilket sedan blev närmare kvar i elva för jag var tvungen och åka och hämta nyckeln där hon var.
Men vilket fall som hälst så blev det ingen sovmorgon för jag kunde inte somna sedan igen, på grund utav det gamla vanliga..så nu är jag trött..blir sova väldigt väldigt snart, börjar ju sju imorgon så.

Efter jobbet for jag och inhandlade massa mat, var på tiden! Helt tomt..och havregrynen började till och med att ta slut:P illa illa! Men nu finns det mat igen iaf! Så det var det..



Hittade en hammare förut i lägenheten så nu är det bara spik som saknar sedan far rullgardinen upp! Lovely!
Inskaffade mig även en jacka när jag var på Ica maxi idag, och två par leggings, verrry nice.

image351
Min nya lila ute och gå jacka;P

Sedan var jag hemma ett tag och gjorde inte mycket, sedan åkte jag till Jaana och umgicks lite med henne! Mycket trevligt!:) Sedan kom Per hem och efter ett tag var det dags att bege sig hem och dom skulle åka och äta. Så jag fick visning nästan hem, tackar för den;) Och Victor han är väl för söt! Lite ledsen bara men mycket mycket söt!;)

Jaja nu blir det sova, good night

Kommentarer
Postat av: Malin

SNYGG jacka;) SNYGG LILLEMOR!! ;D

2008-04-25 @ 17:28:05
Postat av: Hanna

nice promenadjacka och god glass i våriga götet. kan det bli bättre? :)

2008-04-26 @ 14:46:28
URL: http://hannal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0