Städa kanske?

Ja nu är klockan 20:20, dags för parlamentet snart
Har gjort det mesta som jag hade tänkt idag, jag har städat, bokat tvätttid, spelat lite bas mm
Nu sitter jag och ska planera vad som ska inskaffas på tisdag på IKEA, ska bli roligt:)
Blir nog inte att lämna in datorn imorgon iaf eftersom jag inte har fört över mina saker till Jockes dator än
Men det är iofs ingen brådska eftersom jag har betalat försäkring på två år
Men seda har jag tydligen fått virus på datorn:/ Så måste kanske formatera om den snart..inte bra!
Ja det var ju en liten uppdatering iaf..blev fint efter att jag städat, mycket nöjd!
Får räcka för denna dag, tack och hej



Ska börja med lite bilder från igår..gitarr hero kvällen, måste väl säga att Jocke var grymmast.




Ja vad händer idag då kan man ju undra..
Dagens händelser blir:

*
Boka tvätttid (förhoppningsvis till mån eller Tis)
*Städa lägenheten..mycket behövligt
*Kanske köra ett pilates pass?
*Lira lite bas också kanske?
*Planera vad som ska inskaffas på ikea på tisdag när jag och Emma ska dit
*Föra över musik och bilder mm till Jockes dator så jag kan lämna in min på lagning imorgon?

Måste säga att även fast pilates passet bara var 20 minuter så nog har det tagit alltis, har träningsvärk i magen och benen och armar..ja nästan överallt!
Jag ser riktigt fram emot att börja med vv och pilates pass minst tre gånger i veckan nu!

Nä nu ska jag väl ta och börja med mina sysslor för dagen:P

Hej då

Kommentarer
Postat av: jocke

haha nr 1

2008-04-13 @ 14:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0