Sundsvall

Har haft fullt upp hela helgen och idag så har inte haft tid att skriva, så nu kommer helgens bravader!

Fredag
Klev upp vid halv sex, packa bilen med grejjerna och åkte iväg och jobbade. Var klar vid halv tolv och då var det bara att sätta sig i bilen och börja sin resa till Sundsvall!
Så i 7 timmar körde jag bil (fort), lyssnade på bra musik och sjung och skrek på andra bilister som körde sakta mm. Gick hur bra som hälst, inga problem alls! Fastnade lite i kö i stockholm bara, får se vilken väg jag tar imorgon. Ja vilket fall som hälst, när jag kom fram till Sundsvall åkte jag till Lander och sedan anlände Hanna! Mycket trevlit att träffa dom:) Vid nio hämtade jag upp Lena på hennes jobb, helt underbart att träffa henne också, jag har då världens bästa vänner, så är det bara!
Vi gick och träffade Michael på Irisch pub för han var  S-vall under dagen, kul att träffa honom när man var här också, annars bor ju han i H-sand. Träffade även andra broderna utanför bishop;P
Sedan var vi till Janne och Ak och kollade på en film och prata lite med dem, sedan höll jag på dö av trötthet så då åkte vi hem och sov.

Lördag
Dagen började med att hämta upp Lander, gå en snabbis på stan och införskaffa kläder till myrorna festen Malla skulle ha. Fixade även hårspray och tajts. Sedan åka till Malla en timma, åka tillbaka till stan och äta lunch med pappa och mamma, tillbaka till Malla och Lander färgade håret  på mig, blev svart tillslut;)
och sedan åt vi middag på Diva alla.
image281

Hämtade upp Lena på jobbet vid halv fem, åkte hem till henne och duschade och bytta kläder mm och sedan var det bara att åka till Malla igen och börja festandet!
Mycket trevlig fest! Tackar Malla!
Sedan gick Hanna&Jonas och Olsson mf och jag då såklart till Olearys, folk tittade lite konstigt med det är något man får ta när man såg ut som man gjorde;P
Kom hem vid halv fyra och var helt färdig, god natt var det då!

Lite bilder ifrån festen ( Mirjas bilder )



Malin kom ju också förbi med lillEmma och Kattis och Joel.
Man fick ju träffa alla under Sundsvalls visiten så att säga:)

Söndag
Sov hos Olsson, vaknade drog ner till Malla, dom gick och åt på diva igen.
Jag och Mirja drog vidare hem till henne sedan, hon duschade och så..
åkte vidare till Lena och bytta kläder, åkte sedan till Jonas och Hanna och fikade och kollade lite på tv.
Sedan blev det el fiego på biteline, mycket gott!
Åkte till Mirja sedan och kollade på repriser på tv:n som hon spelat in och sedan åkte jag till Lena igen och sov.

Måndag
Vakna, åkte till Olsson och sa hej på hennes jobb. Åkte till Ica maxi och inhandlade lite färdmat tills imorgon.
Sedan blev det rusta och köpa luftmadrass, efter det Hällsjö och packa bilen med kuddar och gardiner mm till nylägenheten. Middag hos pappa och mamma klockan fem. Var en sväng innan och kollade hur bror hande möblerat om i lägenehten.
Sedna var vi till Nedansjö till Lenas päron och träffade dom och packa in mina sommardäck i bilen.
Ska byta dem i Götet på grunt utav att det tydligen ska bli snö imorgon när jag ska åka tillbaka.
Och nu sitter jag hos Lena igen och är trött som en gnu, ska kolla på film och sedan sova.
Ja det var nog allt som jag har att berätta!

Imorgon
Ska åka till gammjobbet en sväng och säga hej till alla som jobbar då, sedan blir det åka och säga hej då till Mirja och Olsson och sedan är det tanka och fara som gäller!

Good night!



Kommentarer
Postat av: Mirja

Jag vill inte att du ska lämna mej!! =(
Men jag kommer snart ner förhoppningsvis...

2008-04-07 @ 23:18:02
Postat av: Lisa

inte riktigt alla hann du träffa :P

2008-04-09 @ 08:44:09
URL: http://hundramil.blogg.se/nyttliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0