Våren är här!

Har precis varit till Ams och fixat så allt fungerar igen, a-kassan är igång igen från och med idag.
Lite surt att måndag och tisdag den här veckan försvan, men jag får väl skylla mig själv?
Måste iaf till ams på hisingen nästa vecka och ändra adressen.

Så nu känns det bra igen iaf!:P

image309

Ja det är vår här nu, så underbart! Varmt och härligt ute, vindstilla tror jag bestämt att det är också.
Jaha nu ska man snart iväg och äta lunch med cheferna och sedan jobba 1½ timma.
Sedan när jag kommer hem blir det pilates, blev inget igår för jag blev på så fruktansvärt dåligt humör när jag kom hem igår. Men idag är jag igång igen;)

Jao det var väl allt som fanns att berätta idag i think?



Har varit och jobbat och lunchat, var trevligt! Gick bra!

image312
Dagens middag

Fick även ett mycket trevligt samtal av Hanna förut idag!
Hon berätta den underbara nyheten att Lander och Malla också kommer ner till Götet och hälsa på!!:D
Åhh vi ska ha så roligt flickor;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0