Värmeslag

Vilken dag! Har varit hur varmt som hälst idag, höll på avlida när jag jobbade!
Men det är väl bara tacka och ta emot och vara glad för att det inte regnar:)
Tråkigt bara att man inte var ledig och kunde sitta någonstans och sola..vet inte heller vart man kan
sitta och sola, lite tråkigt.

Ja annars har jag väl inte precis mycket att berätta..jobbat idag och sedan ja..sitter man här igen, sällan



I brist på annat att göra så bloggar jag lite!
Har kollat på 27 dresses igen, det är ju en förjävla bra film det måste jag säga!
Sedan har jag skrivit mitt brev till mormor som inte blev postat idag, men det blir imorgon istället!
Sedan hade jag ju tänkt köra pilates idag, men insåg ganska fort att vi har ju ingen dvd! och jag vet inte vart jocke har den där delen som är till hans x-box, så får nog vänta med att kopplna in den tills han kommer hem. kanske kan köra dvd:n på hans dator? Ska kolla det imorgon om han tillåter;P
Pratade lite med Per förut på msn och fick nummret till Jaana, så ska ta och prata med henne någon dag och kolla ifall hon har lust att ses och hitta på något, vore trevligt att ha någon att umågs med på kvällenar efter jobbet! Så då blev jag lite glad..wee en vän;)
Sedan har jag skrivit min inköps lista tills imorgon, äntligen ska man få fylla kyl och frys med mat igen! är ju helt tomt nu nästan..lite variation på maten äntligen! trevligt trevligt!
Blir nog även ett big pack med piggelin och twister också..är alltid gött med en isglass i värmen;)
Hmm ja nä nu tror jag att jag har fått ut mig allt jag ville ha sagt!
Blir sova snart är det väl tänkt kanske, en ny dag imorgon, ska städa sista huset själv i 4 timmar imorgon.
Inte så roligt men tror jag tar med mig mp3:n och lyssna på lite musik, annars går man bara och tänker på massa jobbiga saker, som idag..men antar att det kanske blir bäst så? eller? blir det verkligen det? kanske inte för mig..ähh jag vet inte, nu babblar jag bara haha.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0