Bomber och pirater!

Shit vad jag har fått mycket gjort idag!
Jobbat, åkt buss i evigheter ifrån Frölunda, tränat (tredje gången denna vecka)
Dammtorkat och dammsugit!

Och kläderna har äntligen fått kommit in i Garderoberna!


Sedan har jag precis kollat på den teckande peter pan 2,
Så nu blev jag sugen att se lite mer disney så nu blir det
svärdet i stenen:) Till det blir det en kopp Te!


Jag har även tänt lite ljus - tänt vad det här!
Fick en sådant fint ljus av Olsson i födelsedags
present när hon var här, så dagen till ära tände jag det med!



Nu försvinner jag till fantasins värld ett tag till!
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du skulel ha tagit bussen som jag sa... hehe

2008-08-07 @ 22:26:47
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0