Day one, Kallebäcks hemtjänst

Då var dag 1 av 2 av "gå brevid" dagarna gjord.
Känns bra, lite jobbigt med nya vårdtagare och arbetskamrater.
Dom förra var så bra så kommer bli svårt att slå dom!
Vad jag hade önskat att det var dom jag skulle till imorgon!
Träffa alla underbara människor som man jobbade med!
Men det blir nog bra, dom var trevliga dom här med!
Men ni i Sundsvall är oslagbara bara så att ni vet;)

Var väldigt trött när jag kom hem.
Har kollat hur jag kommer jobba vid jul och när
jag hade tänkt att åka till Sundsvall i oktober.
Måste ta ledig 6 dagar sammanlagt, så det är ju inte så jätte
mycket. Men ja jag måste få tag på mitt lösenord mm
till datorn så att jag kan fixa ledigheten och hoppas på att
jag får ledig!

Vet inte vad det är, men jag känner mig lite hmm..
Jag vet inte, svårt att förklara, kanske lite deppig för
jag är så jävla sugen på att äta!! Godis, kakor, glass, mackor
vad fan som hälst!! bara ge mig något att äta!!
Men som den duktiga dietikern man är så tar man sig
en kopp kaffe istället och kollar på en film..men det
känns inge bra..huhu..


Kommentarer
Postat av: Stina

hur mycket ska du gå ner ? :)

2008-08-28 @ 21:18:06
Postat av: Lillemor

Stina- Jadu, mycket!;P Har gått ner 1/3 del av det jag vill gå ner nu. Så är ca 20 kvar..eller ja får se när jag känner mig nöjd, men det är målet!

Håller du också på med XV?

2008-08-28 @ 21:47:59
Postat av: Jenny

Hej Stumpan! Jaså, du är tillbaka i hemvården? Fan, det är ju hos oss du ska va! Vi saknar dig, det ska du veta =) Dom där på Kallebäcks hemtjänst ska vara jävligt glada att dom får dig, du är bäst!

Hur går det med dietandet då? Jag har precis kommit igång med träning, och det är så jobbigt, men samtidigt kul...Dax att bli en ny människa i höst =)

Ha de gott så länge! Kramis =)

2008-08-29 @ 22:39:18
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0