Fattig månad

Kollade precis på internet banken hur mycket jag skulle
få ifrån A-kassan denna månad, 3100:-, och så kanske
jag får 3700:- ifrån jobbet..så min inkomst denna månad
är väl ca 6800:-, "jippi".
Känns inte så bra, tur att hyran bara 1100, annars hade
det inte gått. aja det löser sig väl.
Kom på att det är fan i mig mindre än vad man har när
man studerar, det är fan skandal!

Har jobbat sista dagen på jobbet idag,
förjävla skönt måste jag säga.

Var och tränade efter, det var inte lika skönt
var ovanligt jobbigt, sedan blev jag deprimerad
och åkte hem haha:P
Har varit så trött idag också , så nu är jag helt färdig!
Jocke kom förbi en sväng också, väldigt trevligt:)

Tror jag håller på att bli sjuk också, inte bra.
Men nu blir det sova snart, annars somnar jag sittandes.

12,5 timmar kvar till Lena kommer!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Trevlig semester! Men varför ett sådant behov av att använa svärord när du skriver?

2008-08-21 @ 07:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0