Fre + Lörd

Fredag

Tvättade 8-11, sedan la jag mig och sov ett tag
på em, medan Lena satt och spelade lite på datorn!
Sedan åkte vi in till stan och gick en sväng, Lena
inhandlade en billig väska som var på halva
rea priset, mycket fin!:)
Träffade upp Jocke på stan, åkte sedan hem,
Jocke kom lite senare, fixa håret på honom.
Gjorde oss iordning och åkte in till
Vasastan och träffade Janna mf från Jockes jobb
och satt och chillade lite.
Åkte sedan hem och sov.

Lördag

Sov ganska länge, tog det lungt hela dagen,
inte gjort något specielt sådär.
Sedan bar det iväg till Liseberg!
Lena åkte som bara tusan hon!;)
Men det var ju därför vi åkte dit också!
Janne var snäll och gav mig en biljett så jag
kunde åka Balder med Lena! Tack för det!
Kom nästan nyss hem!
Är ju något jävla lopp inne i stan så "centrum" var
avstängt så vi fick stå och vänta på buss i evigheter kändes
det som och sedan äntligen kom det en, och då
skulle ju alla med där så den blev ju propp full, hade
vi krockat så hade det inte slutat bra, jag stog
alldeles vid rutan så. Men som tur var gick det bra.
Hoppade av på järntorget och ÄNTLIGEN är vi hemma.
Trötta som några jävla dårar!

Tack och hej för idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0