Gah så trött!

Hade lite svårt att somna igår, slog på datorn igen och
blev sittandes med den till två, där försvann mina 8 timmars sömn,
blev 5½ istället;P Men dagen har ju gått bra ändå.
Jobbat 4 timmar (tjoho) Sedan tränade jag en timma..
Imorgon blir det prommenad innan jobbet, men börjar inte
förens halv tolv så.
Men funderar starkt på att lägga mig och sova ett tag tror jag, kanske..

Och det är så komiskt! Varenda gång jag kliver av spårvagnen här
hemma så börjar det regna, har gjort det flera dagar tycker jag:P
Så man hinner precis in tills det börjar regna mycket.
Är väl bra iofs!

Jag räknar dagarna tills jag slutar på jobbet..Bara 6 dagar kvar nu!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll, blir väl äta middag snart,
kanske se på en film för ovanlighetensskull (ironi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0