Gummistövlar!

Ja nu jävlar är jag redo för regn iaf!
HAHA jag ska skratta det rakt i ansiket när det kommmer!
Jag har nämligen inskaffat mig ett par gummistövlar idag
+ ett paraply! Även att gummistövlarna var för barn haha:P
Jag har också köpt en schal som ska matcha stövlarna,
och ett 10-pack strumpor, börjar bli dags att använda sånna igen.
Det var även rea på en massa convers skor, självklart
fanns det inga 4,5:er i de svarta, dock fanns det för massa
andra, men vil ju ha dom svarta. kostade bara 350 kr också.
Men men, får inskaffa mig sådana sedan istället.
Min shaker som jag fick från XV har ju gått sönder också, är en spricka
i  botten, så fick köpa mig en ny på hälsokost, har en likadan i Sundsvall
bland alla mina köks saker:P



Kom fram till en sak igår, eller om det var tidigare,
jag vill ha snabbare internet! Detta går inte, får ju inte hem
några filmer, och jag har sett alla nu som jag har på
datorn, och så vill jag så gärna se på The Lake hous, men den
får man väl inte hem förens om några veckor med mobila=/
Inte kan man snylta på andra som har trådlöst, för det funkade
inte, har faktisk prövat;P
Orkar inte sätta mig på vagnen och åka till Jocke heller nu..
Men men, det får väl gå bra ändå då, får kolla på någon
gammal film jag har.

Såhär glad är jag iaf över att det är helg och jag inte jobbar
igen förens på tisdag!


Skulle väl egentligen åka till Emma ikväll, men nu
när jag väl är hemma igen så vet jag inte om jag orkar
åka någonstans, blev så trött och frösen, vill bara äta min
middag och lägga mig i sängen och se på en film,
en godispåse till hade ju inte suttit fel men istället blir
det te och vatten haha, funkar det med!

Så jag får väl tacka för mig idag då, ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0