Helgen!

Varit lite dålig på att uppdaterna insåg jag..Så nu kommer det!

Fortsättning FREDAG

Jag låg ju som sagt hemma i min ensamhet och kände mig ensam,
Men vid tio tiden så skickade Emma ett sms och frågade ifall jag
ville hänga med dem till Aveny och sitta på en uteservering,
och jag var såklart på, glad att komma ut ur lägenheten, älskar när det
blir sådär spontant att man åker någonstans!
Var iaf mycket trevligt, träffade deras grannar som dom börjat umgås med,
Var ett trevligt par det!
Ja sedan åkte jag väl hem och slocknade vid 4-tiden.

LÖRDAG

* Vaknade 10:40 av väckarklockan, trodde inte det var sant!
* Tvätta 11:00-12:00
* Gjorde mig iordning och tog en promenad in till stan
* Träffade Jaana,Per och Janne på Jenzens buffhouse(?)
* Per,Jaana, jag och Viktor åkte till Hovås och chillade lite i solen
* Åkte hem, dammsög och dammade lägenheten
* Möblerade om lite med bokhyllan för att min tv ska få platts
* Åt middag och kollade på  "How to deal" (en film)
* Ulf skicka sms och sa att dom var på Flying barrel,
   Så då gjorde jag mig iordning och åkte och
   umgicks lite med Han,Lotta och Martin.
* Åkte hem och la mig och sov på en gång, helt färdig!


Så min lördag har varit väldigt innehållsrik,
Väldigt roligt!:), Mycket trevligt folk!

SÖNDAG

Idag har jag vaknat och ja inte gjort så mycket, drucke frukost:P
Planerna för idag är att gå till biskopsgården och hämta bilen,
kanske dammsuga lite när man väl är där.
Sedan tror jag att jag ska kolla ifall Carin och dom är hemma
så kan jag åka dit och hämta Tv:n och umgås med dom tills
jag ska hämta Jocke på tågstationen klockan 21:00.
För Äntligen så kommer karln hem! Det var på tiden!:)

Vet inte riktigt om jag ska ta och se mig en film
kanske, eller om jag borde börja göra mig iordning och gå.
Usch kändes jobbigt, borde kanske ta en dusch också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0