Helg..igen

Vist är det underbart med helg, men jag
hade ändå önskat att XV hade öppet så
jag hade kunnat åka dit och tränat eller något.
Så man känner att man gör någonting..
Börjar känna mig så fruktansvärt ensam..
Förut har jag alltid uppskattat att vara ensam och
tyckt att det varit helt okej..men jag börjat känna att
jag inte vill vara det längre.. men men sånt
kommer väl och går kanske.

Sov iaf till kvart över ett idag, jag menar, har ju ändå
inget att göra så.
Dock skulle jag behöva boka tvättid och tvätta i helgen.
Men nu kanske det inte finns någon tid, måste väl gå
och kolla det sedan.
Skulle också behvöa ut och gå kanske, men jag orkar inte..
Allt känns så meningslöst idag bara.
Får väl se vad som händer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0