Hem kommen!

Nu har jag kommit hem ifrån Krogen!
Var mycket trevligt att träffa Emma och Olle!
Var på helt okej ställen, dock var första stället bäst,
vi skulle in på ett annat ställe, men där hade det varit skottlossning
så när vi kom dit så hade dom stängt av området så man
fick inte gå in, typiskt, vi som stod på gästlistan och allt;)

Men jag måse säga, idag mår jag bra, dagen började
dåligt, men slutade helt underbart!
Ibland träffar man/pratar med människor som får
en att se fram emot saker och uppskatta livet lite mer.
Så jag ska lägga mig och sova och somna lycklig inatt.

Jocke pratade även med mig hela vägen hem ifrån krogen,
mycket snällt:) Han tar hand om mig han..min lille vän,
nu får han ta och komma hem snart! Så vi kan ut och
göra Göteborg osäkert igen haha;P

God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0