H&M skor



Titta vilka fina skor som jag har varit och köpt idag
på H&M, bara 98 kr! Rena fyndet!

Idag har jag tvättat en snabbis, sedan har jag och Jocke
vandrat in till stan och han åt och jag köpte skorna då.
Sedan blev det hem igen.
Sitter och kollar på Pearl Harbor nu, det är väl en bra film det!

Hade som "hemläxa" att göra mig en målbild tills nästa
XV möte (som är på måndag)
Så idag har jag fixat den, haha den blev inte så bra kanske,
Men det var ju som svårt det där, så jag ska iaf skriva
ut den imorgon när jag ska till moster hade jag tänkt.



Haha och så blev den...vi får väl se hur nära
det blir haha.

Jao det var nog allt för idag!

Kommentarer
Postat av: Stina

tjusigt ! :) hur gjorde du det ?

2008-08-30 @ 23:38:32
Postat av: Lillemor

Stina- Hehe tackar! Jag fixade det i ett foto program jag har på datorn:)

2008-08-31 @ 09:28:38
URL: http://littlemother.blogg.se/
Postat av: Mirja

men det där går ju inte! jag kommer inte känna igen dej när jag ser dej nästa gång! inte om det där är målet! ojojoj!!

2008-09-01 @ 00:49:15
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0