Ingen rubrik

Ja då har man varit på XV och tränat och inhandlat nya soppor.
Vägde mig även idag, -2,5 kg på två veckor..det kändes lite dåligt,
Men man får väl tänka att det är bättre än inget antar jag.
Beror väl på att jag inte gått något typ, så blir skärpning med det nu.
Annars kommer väl detta ta evigheter antar jag..

Mitt underbart bra humör som jag hade igår
har tyvärr gått över lite till idag..
Men men, jag är positiv till det mesta iaf!:)
Jag vägrar må dåligt och vara nere..men ibland
har man ju sådanna dagar också..hade bara önskat
att mitt lyckorus skulle hålla sig några fler dagar, men icke.

Kollade även på You don´t mess whit Zohan igår kväll..
Vet inte riktigt om jag tyckte den var så bra, mest pinsamt faktiskt.
Så det är ingen film jag tänker se igen!

Känner inte riktigt för att umgås med någon idag, så jag
blir hemma och ja..är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0