Lena in the Götet!



Så äntligen har jag fått hit henne! Min älskade vän Lena har
anländigt till Göteborg efter att jag bott här i 6 månader;P

Gick till stan och mötte henne på centralen, gick
dock lite vilse innan jag kom in till stan, tog en ny väg haha;P
Var så himla roligt att träffa henne! Och så roligt att ha henne här!

Vi åkte hem och kollade på en film och umgicks lite!
Sedan tog vi en vagn in till stan för att få in Lena lite mat!
Blev donken tillslut!:P Imorgon blir det något annat!
Vi gick väl runt stan också och kollade.

Sedan tog vi vagnen hem och nu sitter vi här, tror det blir
en film till och sedan sova, ska tvätta klockan 8 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0