Liseberg + Bil tvätt

LÖRDAG

Ja lördagen började med en fin liten promenad runt i Majorna.
Sedan var det hoppa in i duschen få i sig frukosten och
sedan åkte jag bort till Moster och Kusinerna för
att möta upp Lisa och Hilma som jag skulle till
Liseberg med. Ja kort fattat så åkte vi till liseberg
och vi blev både dyngsura av regn och floomrider och colorado;P
Det som vi åkte var: Bergbanan, Colorade, Floomrider, Balder,
Uppskjutet och Höjdskräck, tror det var alla!
Kändes att det var två år sedan man var där och åkte sist,
har börjar blivit för gammal för det där, haha måste vara rädd
om hjärtat;) Närå det var skoj!
Sedan efter Liseberg åkte vi hem till moster Carin &co.
Lisa slängde i sig lite mat och jag höll på somna i soffan;P
Sedan åkte jag och visade Lisa hur jag bor nu förtiden, vi tog
även en sväng sedan för att kolla hur jag bodde innan, iaf vilket hus det var!




Så lördagen blev en heldag med släkten, väldigt trevligt!
Dom är så goa så:)


SÖNDAG

Idag har jag sovit länge och tagit det lungt på fm.



Sedan vid halv två åkte jag och Jaana och tvättade
min bil. Det var behövligt så att säga;P
Grabbarna som tvättade den förhand och dammsugade ur den
gjorde ett mycket bra jobb! Endast för 159 kr! Tummen upp för det!
Sedan for vi och lämnade min kära bil på Hisingen där den lär få
stå tills Jocke flyttar därifrån, då får jag flytta den bort till mosters gata.
OM Jocke nu inte tar lägenheten i Mölndal för då har han parkering där.
Så från och med imorgon blir det spårvagn för hela slanten för lilla Lillemor;P
Hur ska det gå haha.
Aja sedan åkte vi hit så Jaana fick se lägenheten och äta lite.
Vi kollade på "Brudens bästa man",(igen för min del) och den var
lika bra som vanligt, och han såg lika bra ut som vanligt;P



Efter det bar det iväg hem till Per och Jaana och vi
hade kollat på en film som var flera timmar lång kändes det som.
Men den var helt okej, lite hemsk bara, sjuka människor
det finns i världen! Hoppas man inte träffar på några sånna!

Nu blir det väl sova för jag är trött som vanligt, ska
väl lyssna på min mentala träning först, har blivit dåligt
på att lyssna på den, skärpning där!

Imorgon ska jag till XV och styrketräna, tror det blir
en promenad dit och hem, ifall jag inte tar spårvagn, får se hur
jag gör med det..beror väl på vädret också.
Eller iofs ska jag träffa Lisa imorgon så jag åker
kanske dit efter att jag tränat då.

Over And Out, Good Night!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har blivit utmanad!

Spana in min blogg...

2008-08-04 @ 22:16:45
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0