Majorna bo

Hua vilken dag har haft!
Börja med att kliva upp kvart över sex, döds trött
(även fast jag la mig klockan nio dagen innan)
Sedan har jag varit i fullfart hela jävla dagen!
Jobbat 7-15:30 med en kvarts rast, städat städar
så dammet har flöge, eller smuttsen kanske man ska säga.
Trode jag skulle få vara ledig em men så blev det ju inte.
Idioterna som hade bott/bodde i lägenheten vi skulle
flyttstäda hade för fan int ens packat ihop och gett sig av,
såg ut som en grisstia och vem fick äran att göra rent dom
bruna badrummerna om inte jag, äckligt!
Så jävla glad att jag slipper den där skiten snart!
Så efter att jag blivit mer och mer arg för att jag aldrig fick
åka och stressad eftersom jag skulle flytta alla sakerna till
nya lägenhet fick jag äntligen åka vid halv fyra.

Skyndade hem och började packa in bilen första vändan.
Packa ur bilen och köra tillbaka och packa in sista vändan och
sedan pcka ut igen. Så vid hum halv sju var allting i lägenheten.
Då såg den ut såhär:




Sedan var det bara att börja packa upp allting,
viste inte riktigt vart jag skulle börja, men det blev ju bra
tillslut, det ända som inte är upp packat är kläderna nu.
Det får jag fixa imorgon , orkar bara inte göra det nu, är
helt färdig för dagen!

Men såhär blev resultatet när Lillemor
gått lös på lägenheten:




 < Lampan jag ska ha ovanför köksbordet

Sedan vid halv tio firade jag med att dricka min middag!



Och nu ska jag slutligen säga god natt!

Kommentarer
Postat av: Mirja

Duktig du Lillis!

Blev ju bra det där! Nu måste man ju komma ner snart och kika på den nya lägan!!

2008-08-02 @ 00:42:03
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se
Postat av: Malla

ÅHH vad fint! Blir ju hur mysigt som helst det där! Måste även påpeka att ditt ansikte ser tunnare ut. Hejja hejja Lillis, du ger mig insiration! Kramar

2008-08-02 @ 13:23:26
Postat av: Emma

Vad fint du fick till det i din nya läga.

2008-08-03 @ 00:32:43
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0