My baby takes the morning train..

Denna dag har varit sådär halvintressant!
Hade bilen eftersom jag hade hämtat jocke igår, så
tänkte jag att jag kunde ge tillbaka städgrejorna till
en chefen eftersom jag jobbade med henne.
Kom till stället vi skulle städa, städade, sedan sa
hon att jag kunde jobba lite mer idag ifall jag ville.
Men fel att säga det på morgonen innan man åker
eller dagen innan.
Jag hade inte med min träningskläderna, och jag skulle
ju lämna bilen hos Jocke.
Så ja det blev inge mer, åkte hem och det tog ju ca
en timma ifrån biskop, sedan var jag hemma ett tag,
drack lunch.
Åkte och tränade i 1½ timma, sedan var det dags för
första gruppmötet på XV, tyckte inte man fick reda
på så mycket mer som man inte viste, men det var trevligt
att träffa andra som höll på också!
Träffade en dam som var i ca 50-års ålderns
som hade en massa frågor till mig, hehe var lite roligt!
Så vi pratade en stund.

Sedan kom jag hem, kollade på en film, väntade på att
chefen skulle höra av sig om imorgon, vid nio tiden så
började jag tycka det var så jävla dåligt att hon inte hört av
sig så jag skickar ett sms, och då svarar hon efter en halv
timma att jag inte ska jobba imorgon och att på onsdag
jobbar jag ca 3 timmar. Bra schemalagt där!:P

Ska bli skönt att sluta efter onsdagen!

Imorgon börjar dom iaf renovera här
så blir ingen sovmorgon imorgon bara
för att man är ledig inte!

Ja det var väl min dag det!
Imorgon blir det träna igen, sedan får man se
vart dagen tar en.
På Torsdag kommer min underbara Lena hit!
Ska bli så himla roligt att ha henne här.
Och på Tisdagen åker vi till Värmland och
träffar hennes mamma och pappa, dom är ju
så himla goa, frågar alltid när jag ska komma till
Sundsvall igen:)

Det var allt för mig idag, tack och hej!
Föresten! Min tv är här nu och
fungerar utmärkt!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0