Regn och ännu mera regn

Att det ALDRIG tar slut, regnat som tusan hela dagen och
nu vill jag inte ha någe mer regn! Okej jag vet
att jag klagar när det är 30 grader varmt ute också;P
Men regn tycker jag helt enkelt verkligen inte om, iaf inte när
man måste vara ute i det och bli dyngsur och frösen!

Idag har det varit en bra dag annars, bortsett ifrån regnandet då.
Började med en sovmorgon. Sedan packade jag träningsväskan
och mat för dagen och begav mig til XV viktcenter för att köra
mitt första träningspass där.
Gick fint fint! Kändes skönt att börja träna igen, var ett tag sedan nu.
Sedan blev det en dusch och införskaffa en veckas mat till.
Ut i regnet igen och ta spårvagnen till moster Carin.
Där blev det middagsbjudning och Axel och Stina kom också.
Trevligt att träffa dom igen, konstig man har bott här i 6 månader
och jag har bara träffar människorna 2 eller 3 gånger, illa!
När det började närma sig småtimmarna kände jag att det var
dags att bege sig hem igen, så då har man åkt spårvagn en
dryga halvtimma, börjar vänja mig nu!:)
Ja det var väl min dag, kort och gott!

Sedan har jag fått en utmaning av Emma A.

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information...

1. Jag har fobi för att åka spårvagn/buss..får panik när jag ska kliva på om det
     är mycket folk.

2. Jag vågar oftast inte låna ut saker till andra för jag är rädd att dom ska förstöra dom
    haha, ska någon förstöra dom så ska det vara jag;P

3. Jag måste alltid sova 8 timmar varje natt, så kollar på klockan så jag somar
    /lägger mig precis åtta timmar innan jag ska kliva upp

4. Jag är folkskygg(börjar dock bättre mig)

5. Jag tycker att "konstig" eller "annorlunda" mat är intressant och roligt!

6. Jag blir rosenrasande ifall någon stör mig när jag läser, eller ifall folk sitter och
    pratar en massa när jag försöker se på film/tv.

Och dom jag utmanar där : Mirja, Malla och Hanna L

Kommentarer
Postat av: Hanna

utmaningen är tagen :)

2008-08-05 @ 10:14:48
URL: http://hannal.blogg.se/
Postat av: Mamma

Va' fint du fått det :) Jag får se när jag kommer ner och hälsar på, det blir INTE nu i aug. iallafall. Det har varit och är så mycket nu så jag hinner inte med mig, tur att jag inte jobbar ha ha ha. Kram

2008-08-05 @ 11:01:36
Postat av: Emma

2. Jag vågar oftast inte låna ut saker till andra för jag är rädd att dom ska förstöra dom

haha, ska någon förstöra dom så ska det vara jag;P



Vad hände med filmen du lånade av mig?

2008-08-05 @ 20:49:01
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0