Sön&mån

Yes vad har hänt dom två senaste dagarna?

SÖNDAG

Måste faktiskt fundera för att komma komma på
vad vi gjorde igår, haha illa.
Hum, jamen nu kom jag på!
Jag var ut och gick på morgonen, sedan
blev det en dusch och dona lite.
Jocke kom hit efter ett tag, sedan vid
3 tiden gick vi bort till slottskogen och dom
åt pizza. Låg där och hade det fint i solen!:)



Sedan hade vi tänkt spela minigolf men
det var så mycket folk där så vi struntade i det.
Gick bort till Järntorget och tog vagnen därifrån.
Jag åt och så åkte vi in till stan igen så att
ungdommarna skulle få i sig lite mat på BK;P
Per kom förbi en sväng också!
Sedan gled vi hem och jag somnade på en gång haha.

MÅNDAG

Vaknde halv nio när dom plinga på dörren.
Ja sedan gick det ju inte att sova något mer
efter att dom börjat banka och dona i badrummet.
Var det bara att kliva upp och ta en kaffe och vakna till!
Tog det lungt fram till tre tiden, då vandrade vi bort till
Järntorget där Lenas kusin Kenneth jobbar på
Bishop arms. Satt där och surra lite med honom.
Sedan var det iväg på XV möte. Gick ju fint det.
Är väl uppe i ca -10 kg nu.

Efter det gick vi ner på stan, Lena handlade lite på
lagerhous och sedan åt hon på Pizza hut, såg ut att
vara go mat där. Blir till att äta där sedan någon
gång kanske. Får se!
Efter det åkte vi och hämtade bilen på hisingen,
så slipper vi hämta den imorgon.
Visade Lena Göteborg lite:)
Nu ska vi snart se på P.S I love you.



Good night!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj vad fint det går för dig..

Kommer du ihåg hur man gör när man ska äta nu : )

Jag funderar på att försöka jag också !!!

Men det gäller att hitta en period som man inte

har planerat in nåt' på ....

och det är inte så lätt att hitta nån' sådan.

2008-08-26 @ 12:17:17
Postat av: Lillemor

Nja var ju ett tag sedan man åt så känns

lite knepigt att äta igen.

Haha det där är bara en bortförklaring;P

Vill man något riktigt mycket så spelar

det väl ingen roll ifall det är "fest" eller något.

För det är ju inte meningen att man ska hålla

på att äta occh dricka mm som man har gjort förut.

Så inga undanflyckter nu:P Jag går ju ut och krogen eller följer med kompisar på resturanger mm och dricker vatten så.

2008-08-26 @ 20:14:03
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0