Träning

Jag är så stolt över mig själv efter dagens träningspass!
När jag började träna var jag död efter 10 minuter på
en maskin(vet inte vad den heter) det ser ut som man åker skidor:P
Men idag, jag klarade av en hel timma på den! Och jag hade orkat mer!
Det ni! Jag blev förvånad själv, det var till och med roligt, det går så bra
när man har kung musik i lurarna och man har bara lust att sjunga och
dansa hahaha..men det kunde man ju inte göra precis;P
Sedan blev det träna ben och mage.
På måndag, eller om det blir tisdag så blir det armar,rygg och bröst igen.
Jag turas om varannan gång.

Jaha vad kan man mer berätta om vad som hänt idag, inte särskilt
mycket måste jag säga.
Kollat på en film (som vanligt), läst metro..ja det var nog allt..

Men tro på fan så spelade Takida GRATIS på Kulturveckan här.
Och självklart så hade man ingen att gå och kolla med och
ville inte dit själv så då missade man det, tråkigt..men det kommer väl
fler gånger antar jag!

Det känns bra, mitt liv nu, förutom att det är lite tråkigt såhär på
kvällarna och så. Men jag mår bra och ja, känner mig lycklig, och
det är väl huvudsaken, tror att dagarna kommer bli lite roligare också
när Jocke kommer hem igen!
Men ja, man saknar ändå att ha någon..men men, det kommer!
Jag klarar mig så bra ändå jag!:P

Ja tack och hej för mig idag!
Imorgon är det äntligen helg igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0