tvättning..

Haha duktigt som man är så trodde man att man hade
fått tag på en tvätttid idag, startar maskinen och
så möter man hon som egentligen skulle ha tvättat,
jag hade bokat tvätttiden igår, smart ass;P
Men snäll som hon var så lät hon mig köra min
maskin! Tack för det!:)

Ikväll blir det utgång med Emma och Olle
Ska bli trevligt att komma ut och träffa
lite folk!:)

Så nu blir det väl att hämta tvätten och hänga den,
ta en dusch och göra sig iordning.
Chilla lite här innan man drar in till stan till tio
eller när det nu blir.

Kommentarer
Postat av: Emma

Känns som att det var decenniers sedan jag gick ut sist...

2008-08-09 @ 18:52:41
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0