Uggla!

Först och främst så vill jag säga GRATTIS till Malin
som kom in på sjuksköterske utbildningen!
Fan vad härligt tjejen!;)

Idag har man jobbat som vanligt, det ovanliga var väl
att jag fick kliva upp extremt tidigt(om man jämför;P)
För att ta spårvagn dit jag skulle istället för bil, men
det gick ju bra så!
Ligger hemma i sängen nu och tänkte sova en timma.
Sedan verkar det som att det blir Liseberg och kolla på Uggla!
Trodde inte jag skulle kunna åka dit för jag vill inte dit själv
Men då sa Ulf att jag fick ju kolla med dem så det var ju snällt:)
Tycker inte om att tränga mig på sådär, så hoppas dom
inte har något emot det, jag kan ju stå en meter brevid eller något haha:P

Nä nu blir det gomiddag, sedan middag, sedan åka.
Bye

Kommentarer
Postat av: malla

oj, tack för utmaningen, har gjort mitt bästa =) men hur känns allt med flytten nu? den 31 okt - 3 nov är jag o lander i gbg å hälsar på, ska bo hos berqa men vill ju såklart sammanstråla med dig!! kanske utgång eller stan, vad som helst =) hoppas allt är bra!

2008-08-05 @ 21:36:34
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0