Varm-land eller hur var det?

Sitter uppe i Värmaland nu, eller ja det är en bit ovanför där.
Jag och Lena åkte vid 12 och kom fram vid 5 tiden.
Tog längre tid än jag hade trott men det gick ju bra!
Lenas föräldrar är här hos Kerstins bror och sambo(fru?)
Mycket trevligt folk!:)



Men kallt är det så här sitter jag nu med två filtar på mig och
ser ut som någon indian, men varmt blev det iaf;P

Folket har åkt iväg till kyrkogården för att kolla på
sina släcktingars gravar.
Så jag sitter här i vardagsrummet och hon som bor
här är och donar runt i köket, vankas efterrätt när
dom kommer tillbaka, så jag tänkte ta och äta min middag då!

Imorgon beger jag mig hem igen eftersom jag börjar
jobba på torsdag. Ska bli spännande och träffa folket
man ska jobba med och få schemat och så.

Ja jag har väl inte så mycket att berätta egentligen.
Har varit så roligt att haft Lena hos mig!
Jag hoppas att hon kommer snart igen!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0