2:a Advent

Ja så var det 2:a advent, bara två veckor kvar
tills jag åker till Sundsvall över jul
, längtar åh vad jag längtar!
Blev även bestämt idag att jag fick med mig en (eller två) följeslagare
på min resa till S-vall, Elin och en av hennes hundar
ska med! På min sista roadtrip med min bil..det blir nog bra det!:)

Det gick bra igår iaf att sitta barnvakt, jag var bara väldigt
väldigt trött, borta i huvudet och seg..precis som nu..
tur man är ledig på tisdag..



Jocke har varit hit ikväll ett tag..smaka på mina papparkakor
och julgodis! Tror dom var godkända!

Imorgon ska jag kliva upp 04:00 och ut och gå en härlig
morgonpromenad, även om det regnar, jag ska ut!
Sedan blir det spinning efter jobbet, medelpass here i come!
Nu blir det stenhårt med träning, ut och gå och bra mat dessa
två veckor innan jul, ska försöka att inte äta några kakor eller
gosaker mm under julveckan i S-vall hade jag tänkt.
Sedan efter nyår blir det kanske 1½-2 månader till med soppor..
får se hur jag gör, men som det känns nu så kan det nog blir så..
Vi får se.


Göteborg/Brunnsparken en lördagmorgon kl 07:15


Nu ska sova..god natt


Kommentarer
Postat av: fia0411

Hejsan. Har suttit och läst din blogg, jättekul..

Blir impad av hur duktig du varit, hur mycke har du gått ner?

Ska själv köra igång imorgon...

2008-12-07 @ 21:29:03
URL: http://fia0411.bloggagratis.se/
Postat av: Malin

MERA SOPPOR? Kommer det vara något kvar av dig då? Skärpning.

2008-12-07 @ 21:31:10
URL: http://mallaballa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kul att du får sällskap på vägen uppöver.

Har hon körkort också , så att ni kan turas om att köra ?? Kram

2008-12-07 @ 22:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0